Կորպորատիվ ոճը
2020 թվականի սեպտեմբերի 24-ին ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ն իր հաճախորդներին ներկայացավ նոր կորպորատիվ ոճով:
ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ բրենդը և կորպորատիվ ոճը
Արարատը յուրաքանչյուրիս համար մեր գաղափարներն ու երազանքներն իրականացնելու, անհնարինը հնարավոր դարձնելու խորհուրդն է: Մինիմալիստական ոճով մշակված ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի նոր լոգոտիպը խորհրդանշում է Արարատ լեռը, որը պատկերված է վեր բարձրացող երկու սյունաձև սիմվոլով: Որպես բրենդային նոր գույներ ընտրված են սևն ու դեղինը. սևը հաղորդում է հավասարակշռություն և խստություն, դեղինը՝ լույս, թեթևություն, շարժում ու դինամիկա:
Բրենդի վիզուալ փոփոխություններ
Բանկի նոր բրենդային հայեցակարգի հիմքում գլխավոր սիմվոլը բարձունքն է ու դրա խորհուրդը, որը ներկայացված է և´ վիզուալ հաղորդակցություններում, և´ կարգախոսում: Բանկի մինիմալիստական ոճով մշակված նոր լոգոտիպը խորհրդանշում է Արարատ լեռը, որը պատկերված է վեր բարձրացող երկու սիմվոլով:
Նոր բրենդի գաղափարախոսություն
Բանկի կարգախոսն է «Կյանքում յուրաքանչյուրս մեր Արարատն ունենք բարձրանալու: Բարձրանում ենք միասին»:
«Բարձրանում ենք միասին» կարգախոսը փիլիսոփայություն է, ապրելաոճ ու մտածելակերպ: Այդ գաղափարախոսությանը մենք պետք է կյանք տանք ամեն օր, և այն պետք է կրեն բոլորը՝ շարքային աշխատակցից մինչև ղեկավար օղակ, հաճախորդներ, գործընկերներ և պետություն:
Էջը թարմացվել է` 07.11.2024 | 19:11
Տպել այս էջըՏեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: