Diners Club Super Premium
Diners Club Super Premium քարտը նախատեսված է հաճախակի ճամփորդող և գնումներ կատարող հաճախորդների համար: Քարտատեսակը մագնիսական ժապավենով է և
-
Կոնսիերժ ծառայություն
Տարեկան 5 զանգ` անվճար:
-
Տարեկան սպասարկման վճար
48,000 ՀՀ դրամ
-
Արժույթ
ՀՀ դրամ, ԱՄն դոլար, Եվրո, ՌԴ ռուբլի, Ֆունտ
Գործողության տեսակ | Սակագին* | |||||||||||
Քարտի գործողության ժամկետ | 2 տարի | |||||||||||
Քարտի արժույթ | ՀՀ դրամ, ԱՄՆ դոլար, Եվրո, ՌԴ ռուբլի**, Ֆունտ | |||||||||||
Քարտի տեսակ | դեբետավարկային | |||||||||||
Տարեկան սպասարկման վարձ |
48.000 ՀՀ դրամ |
|||||||||||
Քաղվածքի տրամադրում | անվճար | |||||||||||
Քաղվածքի տրամադրում էլ․ փոստի միջոցով | անվճար | |||||||||||
Ընթացիկ քաղվածքի տրամադրում | անվճար | |||||||||||
Կցված քարտի տրամադրում | անվճար | |||||||||||
Կցված քարտի տարեկան սպասարկման վարձ | 48,000 ՀՀ դրամ | |||||||||||
Քարտի կորստի, վնասման, PIN կոդի կորստի դեպքում նոր քարտի տրամադրում | 3,000 ՀՀ դրամ | |||||||||||
Բանկի գլխամասային գրասենյակում քարտի տրամադրում մեկ բանկային օրվա ընթացքում | 5,000 ՀՀ դրամ | |||||||||||
Բանկոմատի միջոցով նոր PIN կոդի ստացում | 1,500 ՀՀ դրամ | |||||||||||
Կանխիկի արժույթի տրամադրում ԱրարատԲանկը ԲԲԸ բանոմատներում | 0% | |||||||||||
Կանխիկի տրամադրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿԻ դրամարկղից` POS-տերմինալի միջոցով *** |
ՀՀ դրամ՝ 0%, ԱՄՆ դոլար՝ 1%, Եվրո՝ 1%, ՌԴ ռուբլի՝ 0%, Անգլիական ֆունտ՝ 1% | |||||||||||
Կանխիկի տրամադրում արտասահմանում | 3% | |||||||||||
Կանխիկի տրամադրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿԻ դրամարկղից` առանց քարտի կիրառման |
3% | |||||||||||
Քարտային հաշվի դրական մնացորդի դիմաց հաշվեգրվող տարեկան տոկոս | 0% | |||||||||||
Քարտի բլոկավորում | անվճար | |||||||||||
Քարտի ապաբլոկավորում | 1,500 ՀՀ դրամ | |||||||||||
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրելի կանխիկացման գործարքների ընդհանուր առավելագույն քանակ | 30 | |||||||||||
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրելի գործարքների ընդհանուր առավելագույն քանակ | 30 | |||||||||||
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող կանխիկացման գործարքների ընդհանուր առավելագույն գումար |
|
|||||||||||
Մեկ գործարքի ընդհանուր առավելագույն գումար |
|
|||||||||||
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող գործարքների ընդհանուր առավելագույն գումար |
|
|||||||||||
Քարտից քարտ կատարվող փոխանցումների դիմաց գանձվող միջնորդավճար (բացառությամբ վճարային քարտերի միջոցով տրամադրված արտոնյալ ժամանակահատվածով վարկերի դեպքում քարտից քարտ կատարվող փոխանցումների, որոնց դեպքում միջնորդավճարը կազմում է 1 տոկոս)**** | 0․3% | |||||||||||
3D Secure համակարգով ինտերնետային գործարքներ կատարելու նպատակով SMS հաղորդագրության ուղարկում | անվճար | |||||||||||
Կատարված գործարքների վերաբերյալ SMS հաղորդագրության ուղարկում | անվճար | |||||||||||
Օդանավակայանների հատուկ մուտքերի/լաունջների/սակագին |
Համաձայն Դայներս Քլաբ-ի սակագների 18․01․23-ից ծառայության դիմաց վճարը գանձվելու է վճարման պահին |
|||||||||||
Կոնսիերժ ծառայությունից օգտվելու վճար | Տարեկան 5 զանգ՝ անվճար | |||||||||||
Վճարային քարտերի միջոցով տրամադրված արտոնյալ ժամանակահատվածով վարկերի դեպքում քարտով և/կամ քարտային հաշվով իրականացվածգործարքների դիմաց գանձվող միջնորդավճար (բացառությամբ անկանխիկ գործարքների իրականացում POS տերմինալներով (առևտրի և սպասարկման կետերում (այդ թվում՝ վիրտուալ), որոնց դիմաց սակագին չի գանձվում) միջնորդավճար |
1% |
* Ներառյալ ԱԱՀ
**ՌԴ ռուբլիով քարտային հաշվին անվճար կանխիկ մուտքագրման օրական առավելագույն սահմանաչափը սահմանված է 30 000 ՌԴ ռուբլի։ Տվյալ օրվա ընթացքում ՌԴ ռուբլիով քարտային հաշվին կանխիկ 30 000 ՌԴ ռուբլին գերազանցող մուտքագրվող գումարների նկատմամբ կիրառվում է տվյալ օրվա համար դիլինգային կենտրոնի կողմից սահմանված կանխիկ ՌԴ ռուբլիով մուտքագրման սակագինը։
***Չի կիրառվում ֆիզիկական անձանց (բացառությամբ անհատ ձեռնարկատերերի) քարտային հաշիվներին ՝ ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ-ի կողմից տրամադրված վարկային միջոցներից, ներդրված ժամկետային ավանդի և ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ-ի պարտատոմսերի գծով հաշվեգրված տոկոսներից մուտքագրված գումարների, իսկ այլ բանկերի կողմից թողարկված վճարային քարտերից ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ-ի դրամարկղից POS-տերմինալի միջոցով կանխիկի տրամադրումը անկախ արժույթից – 3%։
****«Արմենիան Քարդ» համակարգի անդամ բանկերի բանկոմատների, տերմինալների կամ այլ օնլայն հարթակների միջոցով գործարքներ կատարելու դեպքում ևս կարող է կիրառվել «սպասարկող բանկի» միջնորդավճար, որի չափը սահմանվում է տվյալ բանկի կողմից։ Տեղեկացնում ենք, նաև որ ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ-ի սպասարկման կետերում (այդ թվում օնլայն հարթակում) ոչ ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ քարտերի համար բացի թողարկող բանկի կողմից գանձվող միջնորդավճարից, գործում է նաև «սպասարկող բանկի» միջնորդավճար 0.5%-ի չափով, որը գանձվելու է գործարքի կատարման պահին՝ ավելացվելով գործարքի գումարին։
Արտարժույթի կանխիկացում․ նախկինում գործող պայմաններ
Ծառայության տեսակ | Սակագին |
Քարտով կատարված գործարքների բողոքարկման իրականացում, սպասարկող բանկի կողմից առարկություն ստանալու դեպքում (երկրորդ ներկայացում) և/կամ արբիտրաժային բողոքարկումներ | 5,000 ՀՀ դրամ |
Քարտը ստանալուց հետո հաճախորդը․
- Ստորագրում է քարտի դարձերեսի վրա նախատեսված հատուկ դաշտում
- Ստորագրում է պայմանագիրը և ծանուցումը
- Ստորագրում է PIN կոդի վրա նախատեսված տեղում
Քարտային հաշիվներին միջոցների մուտքագրման ժամկետներն հետևյալն են․
- Նախորդ աշխատանքային օրվա 17:30–ից մինչև հաջորդ աշխատանքային օրվա 9:30-ը հաստատված մուտքերը կակտիվանան տվյալ աշխատանքային օրը` մինչև 10:30-ը:
- Տվյալ աշխատանքային օրվա ընթացքում 09:30 –ից մինչև 13:30-ը հաստատված մուտքերը կակտիվանան տվյալ աշխատանքային օրը` մինչև 14:00-ը:
- Տվյալ աշխատանքային օրվա ընթացքում 13:30 –ից մինչև 17:30-ը հաստատված մուտքերը կակտիվանան տվյալ աշխատանքային օրը` մեկ ժամվա ընթացքում:
Վճարային պլաստիկ քարտերի թողարկման, սպասարկման և անվտանգ օգտագործման կանոններ
- Անձնագիր
- Սոցիալական քարտ
Մեկ զանգ, բազում հնարավորություններ
ԱրարատԲանկն իր հաճախորդներին առաջարկում է Կոնսիերժ Սերվիս նոր բարձրակարգ ծառայությունը: Բանկը հոգ է տանում ձեր հարմարավետ սպասարկման մասին և խնայում է ձեր ժամանակը: Մեր հատուկ վերապատրաստված մասնագետները կօգնեն ստանալ տեղեկատվություն և խորհրդատվություն ձեզ հետաքրքրող ծառայությունների վերաբերյալ, ինչպես նաև` իրականացնել պատվերների ամրագրում:
Կոնսիերժ ծառայությունը հաճախորդներին հնարավորություն է ընձեռում․
- Ճանապարհորդության ընթացքում խորհրդատվություն ստանալ ՀՀ-ում գործող բոլոր ավիաընկերությունների կողմից իրականացվող չվերթերի վերաբերյալ և համապատասխան խորհրդատվությունից հետո Ձեր նախընտրած ավիաընկերության միջոցով ամրագրել անհրաժեշտ տոմսերը: Պլաստիկ քարտի միջոցով ավիատոմսերի համար վճարումներ կատարելուց հետո Ձեր տոմսը կստանաք էլեկտրոնային տարբերակով:
- Տեղեկատվություն ստանալ ՀՀ-ում ավտոմեքենաների վարձակալության վերաբերյալ և պատվիրել մինչև 7 նստատեղ ունեցող մեքենաներ, միկրոավտոբուսներ, հանդիսությունների համար նախատեսված մեքենաներ և բեռնատար մեքենաներ:
- Տեղեկատվություն ստանալ ՀՀ-ում գործող հյուրանոցների պայմանների վերաբերյալ, իրականացնել համարների ամրագրում, ամրագրել ֆուրշետների և այլ հանդիսությունների պատվերներ:
- Ստանալ տեղեկատվություն Հայաստանում գործող ռեստորանների վերաբերյալ և ամրագրել սեղաններ:
- Ստանալ տեղեկատվություն Հայաստանում գործող բոլոր թատրոնների ներկայացումների, կինոթատրոնների ֆիլմացանկերի վերաբերյալ, ինչպես նաև իրականացնել տոմսերի ամրագրում:
- Ստանալ տեղեկատվություն Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նվերների, հուշանվերների և հնաոճ իրերի խանութների վերաբերյալ:
Կոնսիերժ ծառայություն կարող եք զանգահարել 044 222 444, 060 47 47 77 հեռախոսահամարներով։
Վերոնշյալ բոլոր ծառայությունների մատուցումն իրականցվում է նաև արտերկրում։
«Ձեր ֆինանսական տեղեկատուն» ֆիզիկական անձանց առաջարկվող ծառայությունների որոնման, համեմատման և Ձեզ համար ամենաարդյունավետ տարբերակի ընտրությունը հեշտացնող էլեկտրոնային համակարգ է:
Դուք իրավունք ունեք հաղորդակցվել ֆինանսական կազմակերպության հետ Ձեր նախընտրած եղանակով՝ փոստային կապի միջոցով կամ էլեկտրոնային եղանակով: Էլեկտրոնային եղանակով տեղեկատվության ստացումը ամենահարմարավետն է: Այն հասանելի է 24/7 ռեժիմով, զերծ է թղթային տեղեկատվության կորստի ռիսկերից և ապահովում է գաղտնիություն:
Բանկը «Փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրության նպատակով կարող է «Ճանաչիր քո հաճախորդին» («Know your customer») սկզբունքի հիման վրա պահանջել լրացուցիչ փաստաթղթեր կամ այլ տեղեկություններ, ինչպես նաև բանավոր հաղորդակցման ընթացքում տալ լրացուցիչ հարցեր։
Compliance Act (FATCA)) հիման վրա ԱՄՆ-ի հետ կնքած համաձայնագրի համաձայն ֆինանսական կազմակերպությունը Ձեր՝ ԱՄՆ հարկատու հանդիսանալու հանգամանքը պարզելու համար կարող է իրականացնել լրացուցիչ տեղեկատվության հավաքագրում։
Էջը թարմացվել է` 18.09.2024 | 13:47
Տեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: