Գործարար վարվելակերպ և էթիկա
1. Բանկի աշխատանքային էթիկայի կանոնները բարոյականության համընդհանուր սկզբունքների վրա հիմնված, Բանկի աշխատողների վարվելակերպի, վարքագծի և փոխհարաբերությունների առանձնահատկությունները կարգավորող նորմեր են, որոնք աշխատողը պարտավոր է պահպանել աշխատանքային պարտականություններն իրականացնելիս:
2. Բանկի յուրաքանչյուր աշխատող պետք է օժտված լինի երեք կարևոր որակական հատկանիշներով` հարգանքի, ազնվության և արժանապատվության զգացումներով:
3. Բանկում խրախուսելի է թիմային աշխատանքը, միմյանց նկատմամբ հարգանքը, աշխատողների հետաքրքրությունների արժևորումը: Յուրաքանչյուր աշխատող կարող է հանդես գալ իր իսկ նախաձեռնություններով և մտահղացումներով, որոնք էլ կնպաստեն տվյալ գործունեության արդյունավետության ապահովմանը:
4. Բանկի յուրաքանչյուր աշխատող պետք է օժտված լինի հմտությունների անհրաժեշտ մակարդակով, մասնավորապես պետք է ունենա`
ա) մասնագիտական գիտելիքներ և ըստ անհրաժեշտության աշխատանքային փորձ
բ) համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու փորձառություն
գ) աշխատանքային պայմանագրով նախատեսված դեպքում, նաև օտար լեզուների իմացություն
դ) տրամաբանելու և տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն
ե) ՀՀ օրենսդրության և Բանկի ներքին իրավական ակտերի բավարար իմացություն
զ) ըստ անհրաժեշտության հաճախորդների սպասարկման հմտություններ
է) աշխատանքային պայմանագրից բխող այլ հմտություններ և ունակություններ:
5. Բանկի աշխատողը պարտավոր է պահպանել էթիկայի և վարվելակերպի հետևյալ կանոնները.
ա) հարգել ձևավորված կորպորատիվ շահերը և Բանկի կողմից վարվող քաղաքականությանը
բ) զերծ մնալ այնպիսի գործողություններից, որոնք կարող են խոչընդոտել Բանկի աշխատանքները կամ վարկաբեկել և հեղինակազրկել Բանկի գործարար համբավը
գ) ղեկավարվել արդարության և ազնվության սկզբունքների վրա հիմնված բարոյական նորմերով
դ) լինել անաչառ, անկողմնակալ, զուսպ և օրինակելի
ե) հաճախորդների և աշխատողների հետ շփումներում բացառել կոպտության դրսևորումը
զ) քաղաքավարի լինել միմյանց նկատմամբ
է) իր վարքով նպաստել հաճախորդի այն համոզմունքի պահպանմանը, որ բանկային համակարգը հիմնված է ազնվության և արդյունավետության գաղափարի վրա
ը) չօգտագործել և չհրապարակել աշխատանքի ընթացքում իրեն հայտնի դարձած բանկային գաղտնիք կազմող տեղեկատվությունը
թ) այլ անձանցից չստանալ նվերներ, գումարներ կամ ծառայություններ` իր աշխատանքային պարտականությունների կատարման համար
ժ) հաշվետու լինել Բանկի ղեկավարությանը
ժա) ժամանակին և պատշաճ կատարել աշխատանքային պայմանագրով նախատեսված իր պարտականությունները
ժբ) հաճախորդների նկատմամբ ցուցաբերել հարգալից վերաբերմունք, չհրաժարվել հաճախորդների հարցադրումներին պատասխանելուց
ժգ) խոսել պարզ և հստակ լեզվով, հաճախորդին վերաբերվել արժանապատվորեն, արդար և արհեստավարժ ձևով:
Էջը թարմացվել է` 07.11.2024 | 19:11
Տպել այս էջըՏեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: