04.11.2016
ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿԸ իրականացրել-է-հերթական NPS հարցումը
Կարևորելով հաճախորդների գնահատականը` ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ը հերթական անգամ իրականացրեց NPS հարցում և հաճախորդներից ստացավ 80.25 % դրական արձագանք: Նշենք, որ հարցման մեթոդոլոգիայի նման ցուցանիշը համարվում է գործունեության կազմակերպման բարձր արդյունավետության արդյունք: Ի դեպ, հաճախորդների այս արձագանքը ոչ միայն պարտավորեցնող է, այլև լրացուցիչ խթան է Բանկի հետագա գործունեության համար:
Էջը թարմացվել է` 29.10.2019 | 12:41
Տեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: