ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ. Զգուշացեք հեռախոսային խարդախություններից
Հարգելի՛ հաճախորդներ,
Հայաստանի Հանրապետությունում վերջերս մեծ տարածում են ստացել հեռախոսային խարդախությունները։ Ուստի, ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ը զգուշացնում է, որ Բանկի հեռախոսային կենտրոնի աշխատակիցը․
- հեռախոսազրույցը սկսում է հայերեն լեզվով
- զանգահարում է Բանկի հեռախոսահամարից
- հարցադրումների միջոցով չի փորձում կորզել տվյալներ հաճախորդի վարկային/դեբետային քարտի նիշերի, PIN կոդի, CVV/CVC ծածկագրերի և բանկային հաշվի վերաբերյալ։
ՀԻՇԵՑՈՒՄ․ Զեղծարարները զանգահարում են «իրենց զոհերին» և ներկայանում որպես բանկի աշխատակիցներ: Հեռախոսազանգի ընթացքում փորձում են պարզել հաճախորդի ֆինանսական և անձնական տվյալները, որոնք հետագայում օգտագործվում են զոհի ֆինանսներին հասանելիություն ստանալու համար:
ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ. Զեղծարարները շատ լուրջ պատրաստված հոգեբաններ են (որոնց խոսքը առաջին հայացքից շատ պարզ ու համոզիչ կարող է թվալ) և տարատեսակ հարցադրումների միջոցով ունակ են ստանալու իրենց հուզող հարցերի պատասխանները։ Որևէ կասկածի դեպքում հորդորում ենք չտրամադրել տեղեկատվություն, դադարեցնել հեռախոսազրույցը և զանգահարել բացառապես ՔԱՐՏԻ ԴԱՐՁԵՐԵՍԻՆ ՆՇՎԱԾ ՀԵՌԱԽՈՍԱՀԱՄԱՐԻՆ՝ (+374) 10 59 23 23։
Էջը թարմացվել է` 12.10.2021 | 17:45
Տեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: